środa, 15 lutego 2012

Colour for the summer





pastel colors are fashionable!

I think, that trends for summer are very good, for everyone! Delicate and subtle colour look amaizing on ladies. But when You buy something fashion, You should remember, that this thing must be practical. Nobody likes, when favourites clothes are passe. I'll careful with colourful trousers. A lof of pastel clothes I found on asos.com. In my opinion the best accessories are watches!








































































4 komentarze:

  1. Podążając za trendami kupiłam dzisiaj dwa pastelowe lakiery do paznokci :)
    Zapraszam do siebie, na tiruraru.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zastanawiam się nad przewiewną bluzką w pastelowe pasy z Bershki. Chyba się skuszę :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Je suis entièrement d'accord avec vous! Je pense que les montres sont merveilleux! Et rouge à lèvres de MAC est génial! Votre blog est ma source d'inspiration, , je vais attendre ... Tu es mon Vogue personnelle! Je t'aime!

    OdpowiedzUsuń